jag älskar sommaren

Fick bli en tripp till sthlm i torsdags för att köpa nytt löshår. Klarade verkligen inte av att gå fler dagar utan det! Men det blev iaf skit bra & är super nöjd!  Sen blev det raka vägen till victor & det första han gör är att putta i mej i vattnet.... hämd säger jag bara älskling! Sen igår kväll messade frida mej typ vid 10 & sa att hon hade tråkigt & tur som jag hade hann jag med sista bussen in till norrtan, så vi drog ut & mötte några polare & sen blev det efterfest efter efterfest hehe så jävla kul varje gång vi sa bah; nej nu går vi hem, så mötte vi på några randoms & blev medbjudna, men efter att ha varit på 4 efterfester tyckte vi att det räckte & kom väl hem där vi 4 hehehe va säger man? sommaren är underbar!


Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

sv: Tack så mycket!:)

2009-07-05 @ 09:47:41
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0