Har du en navelpiercing i örat?

Kom precis hem från sthlm, började kl 1 & slutade 2 så då drog jag, frida, lina & tilda in till stan. Jag & frida fick mest panik shoppa eftersom båda behövde nått att ha på sig på skolavslutningen, men det blev faktiskt lyckat & jag kom hem med en söt liten rosa klänning, Perfekt! Så nu är allting fixat och klart för sommarlov yeeey!

dagens

grabb på bussen sitter och håller på med sin mobil.

lina & matilda: tjena tjena!
grabben: hejhej (jätte tyst)
matilda: varför pratar du så tyst?
inge svar
matilda: Ursäkta? men har du en navelpiercing i örat?

HAHAHAHAHAHAHAH så jävla klockrent!

Vill oxå berätta att jag är ledig i morgon, så om man tänker efter så har ju egentligen mitt sommarlov redan börjat! HOHAHIIIIII PÅ DET?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha! vadå hade han det? :D

2009-06-10 @ 01:39:29
Postat av: anna

sv: haha nejnej han hade typ en stav haha.

2009-06-10 @ 19:54:21
URL: http://aanniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0