i used to lock the other way

Det blev ändrade planer, istället för att lägga sig på baksidan & sola helt by my self, så tog jag istället moppen till pappi & tvingade ner matilda & lina till stranden. Ska oxå berätta att jag tog mitt första dopp idag. Simmade till och med ända ut till hopptornet, känner mej riktigt stolt! Men sen blev det raka vägen upp på stranden & sola. Efter många timmar sol blev det en trip till norrtälje där daddi bjöd på mat, muuummms. Så nu är jag hemma & resten av kvällen kommer gå åt till att packa. Hatar att packa! tar alltid med mej för mkt, men är så rädd att man ska glömma nått & sen står man där med ingenting att ha på sig... såååååå bättre för mycket än för lite, right?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0